10 maj, 2007

Topplistan - April 2007

1. Mandy Smith - I Just Can't Wait (Extended Version)
2. Anna S - I Need You
3. Mandy Smith - Positive Reaction (Our Mandy's Extended Mix)
4. Izabella Scorupco - Shame Shame Shame
5. Lustans Lakejer - Brustna Hjärtans Patrull (Electrotrash 2007 Version)
6. Scooch - Flying The Flag (For You) (Danish Version)
7. Velvet - Fix Me
8. Freddie Mercury - Living On My Own (1993 Radio Mix)
9. BWO - Chariots Of Fire
10. Army Of Lovers - Sexual Revolution (Disco Radio Edit)
11. Natacha & Dominique - Wicked
12. Sarah Brightman & Steve Harley - The Phantom Of The Opera (Video Version)
13. Lena Philipsson - Are You In Or Are You Out
14. Samantha Fox - Nothing's Gonna Stop Me Now (Extended Version)
15. Kim Wilde - Loved
16. Verona - La Musica
17. Troll - Midsummer Night
18. Hazell Dean - Always Doesn't Mean Forever (Special Radio Mix)
19. Donna Summer - I Feel Love
20. Ace Of Base - The Juvenile
21. Anna Book - Ge Mig En Chans
22. Le Sport - Chemical Drugs
23. Nana Mouskouri - Only Love
24. Le Sport - Eurosport Music Baby!
25. Stacey Q - Incognito
26. Kylie Minogue - What Do I Have To Do (7" Mix)
27. Liza Minnelli - So Sorry, I Said
28. Pandora - It's Alright
29. Taffy - I Love My Radio
30. Kylie Minogue - White Diamond (Live Version)
31. Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin' (Linus Loves Vocal Edit)
32. Pat & Mick - Let's All Chant (Something For The Kids Mix)
33. Army Of Lovers - Life Is Fantastic (The 1995 Remix)
34. Disco Digitale - Videogirl
35. Kelly Marie - Feels Like I'm In Love (PWL 7" Mix)

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.