26 maj, 2007

Army Of Lovers

Som ni kanske har märkt så är jag helt besatt av Army Of Lovers och deras underbara musik. Så om ni har några CD-skivor med gruppen, helst singlar, som ni vill bli av med kan ni alltid skriva till mig. Jag tar tacksamt emot det mesta, även med andra discoartister.

Alexander Bard, Jean-Pierre Barda, Dominika Peczynski, Michaela De La Cour och La Camilla, om ni läser detta: Snälla gör comeback! Vi är många som saknar er. Tjugohundratalet behöver mer glamourös bögdisco!

Jag tänkte avsluta dagens blogginlägg med videon till den svenska synthpopgruppen Nouveau Riches singel "Oh Lord" från 2005. Dominika från Army Of Lovers var med i gruppen innan hon i år ersattes av Camilla Brinck. Nouveau Riche släpper sitt debutalbum denna månad, vilket jag verkligen ser fram emot.