02 maj, 2007

Homosexuellas homofobi

Det finns så många som snackar skit. Får de aldrig nog? Värst är nog de som tror på skitsnacket. Då kan man inte vara speciellt smart. Stanna upp en stund och tänk efter innan du tar in rykten. Oftast vill folk bara skada andra och att snacka skit säger faktiskt mer om personen som gör det.

En annan sak jag har märkt är homofobin bland homosexuella. Man tycker ju att bögar borde kunna stötta varandra i denna hårda värld, men tyvärr fungerar det inte alltid så. I "gayvärlden" är det väldigt mycket skitsnack och ytligheter. Det har liksom blivit "inne" att vara bitchig och utseendefixerad, vilket jag helt tar avstånd från.

Många homosexuella killar ser ned på oss bögar som är mer feminina till sättet. De tycker att vi ger homosexuella dåligt rykte, samtidigt som de predikar om att man ska vara sig själv. Snacka om dubbelmoral. Varför sänker sig vissa homosexuella till samma nivå som heterosexuella homofober har gjort i alla år? På deras sidor läser man ofta: "Jag vill inte snacka med fjollor utan söker killar som är killar."

Vem fan har bestämt vad som är manligt och vad som är kvinnligt? Jag är jag och ingen har rätt att se ned på mig för det. Punkt slut!