26 augusti, 2009

Fördelen med att städa

Fördelen med att sälja skivor och filmer man inte längre vill ha är att man har plats för nya! Jag har bland annat köpt säsong ett av kultserien "Baywatch" från Tyskland, eftersom de svenska och amerikanska utgåvorna är nedklippta och har bytt ut originalmusiken.

Sedan så blev det nya skivor med min idol Sandra, några skräckfilmer samt spel till mitt Nintendo Wii som jag äntligen har beställt! Jag längtar verkligen. Nu ska jag ringa Mr. R och sedan fortsätta städningen. Jag hoppas att ni alla har en bra dag!

Mina senaste inköp:

Baywatch - Säsong 1 (DVD-box, 1989)
Blonde And Blonder (DVD, 2007)
Broken Sword: Shadow Of The Templars (Spel Wii, 2009)
Lego Indiana Jones: The Original Adventures (Spel Wii, 2008)
Sally Shapiro - My Guilty Pleasure (CD, 2009)
Sandra - Back To Life (CD, 2009)
Sandra - In A Heartbeat (CD-maxi, 2009)
Sandra Feat. Thomas Anders - The Night Is Still Young (CD-maxi, 2009)
Stay Alive (DVD, 2006)
The Ninth Gate (DVD, 1999)
Timber Falls (DVD, 2007)