12 augusti, 2009

Kommande Nintendo Wii-spel att se fram emot!

Som ni kanske vet så planerar jag att köpa ett Nintendo Wii framöver. Här nedan hittar ni en lista på kommande Wiispel som jag tänker införskaffa. Klicka på titlarna för att få mer information om varje spel. Som ni vet så föredrar jag skräck- och äventyrsspel där man får tänka lite, men jag är också ett stort fan av Super Mario-serien. Jag har dock svårt för så kallade "partyspel". Passa på att söka upp dessa titlar på YouTube för att se trailers och demos. Skicka gärna tips på Wiispel som ni tror kan passa mig!

Kommande Wiispel att se fram emot:

A Boy And His Blob
Calling
Cursed Mountain
Fragile: Farewell Ruins Of The Moon
New Super Mario Bros. Wii
Sadness
Silent Hill: Shattered Memories
So Blonde
Tales Of Monkey Island
The Grudge: Ju-On



Trailern till "Silent Hill: Shattered Memories".

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com