17 augusti, 2009

Sjukhusbesök, shopping och kärleksbrev

I dag har varit en rätt bra dag. Först så postade jag ett litet brev till Mr. R och sedan åkte mamma och jag till Gävle. Vi började med ett besök på sjukhuset och sedan blev det lite shopping. Jag hade ju sålt några gamla skivor och fått ett presentkort i födelsedagspresent så jag kunde unna mig det. Jag köpte även ett par bokhyllor så att jag ska ha plats för ännu fler DVD-filmer i samlingen! Nu sitter jag och lyssnar på BWO:s senaste album, en av skivorna jag köpte, och ska snart se lite "Melrose Place" på DVD. Har ni haft en bra dag?

Mina senaste inköp:

Bananarama - Love Comes (CD-singel, 2009)
Bug (DVD, 2006)
BWO - Big Science (CD, 2009)
Jeepers Creepers (DVD, 2001)
Obscure II: The Aftermath (Spel Wii, 2007)
Scooby Doo 2: Monsters Unleashed (DVD, 2004)
Stacey Q - Trip (CD-maxi, 2009)
The Dead Girl (DVD, 2006)
Total Eclipse (DVD, 1995)
Whisper (DVD, 2007)

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com