05 augusti, 2009

Kanelbullar och Lena Philipsson

I dag var jag hem till min kära vän Maritha som bor i huset mittemot. Det var så kul att träffa henne igen! Vi satt i solen på hennes balkong, åt kanelbullar, drack saft och diskuterade livets väsentligheter. Hon inspirerade mig dessutom till att skriva klart det jobbiga brevet som jag har skjutit upp alldeles för länge. Nu gäller det bara att våga skicka det också. Maritha är en stark person som jag verkligen beundrar och jag ser redan fram emot nästa fikastund!

Förresten, vet ni vad jag ska göra på lördag? Jag ska på konsert med min idol Lena Philipsson! Hon, Orup och Måns Zelmerlöw ska uppträda i Högbo och mamma och jag fick biljetter av Diana och Mattias. Jag ser verkligen fram emot det men samtidigt så är jag nervös, fast på ett bra sätt. Jag hoppas att Lena framför någon av mina favoritlåtar: "Talking In Your Sleep", "Tänd Ett Ljus", "Standing In My Rain" eller "Why (Så Lätt Kommer Du Inte Undan".

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com