07 februari, 2010

Topplistan - Januari 2010

1. Erasure - Ship Of Fools
2. Domenicer - Disco Dance
3. Annica Burman - I Can't Deny A Broken Heart (Special Remix)
4. Magnus Carlsson - Money (Greedy Honey)
5. Lady GaGa - Boys Boys Boys
6. Boney M. - Painter Man (Remix '88)
7. Sabrina - Like A Yo-Yo (PWL Remix)
8. Lady Lily - Get Out Of My Life
9. Bananarama - Ain't No Cure
10. Dolly Dots - What A Night (Party Night)
11. Bucks Fizz - My Camera Never Lies
12. Sabrina - The Sexy Girl Mix For Boys & Hot Girls
13. Sequal - Tell Him I Called
14. Village People - Y.M.C.A. (12" PWL Remix)
15. Rick Astley - Together Forever (Lover's Leap Remix)
16. Grant Miller - (Find My) Tracks In The Snow
17. Sabrina - Sex (Remix)
18. Bananarama - Is She Good To You
19. Sabrina - My Chico (PWL Remix)
20. Anna - Like They Do In The Movies
21. Trixie - From Head To Toe
22. Selena - Shotgun (Extended Version)
23. Ava Gardner - Can't Help Lovin' Dat Man
24. Mandy Smith - If It Makes You Feel Good (Extended Version)
25. Dead Or Alive - Lover Come Back To Me
26. Bananarama & Lananeeneenoonoo - Help! (Extended Version)
27. Rick & Lisa - When You Gonna (Extended Version)
28. Annica Burman - You're The Love Of My Life
29. Martika - More Than You Know (7" Single Remix)
30. Bananarama - Movin' On
31. Tone Norum - Stranded
32. Bananarama - You'll Never Know What It Means
33. Michael Davidson - Turn It Up
34. Sabrina - Maschio Dove Sei
35. Bananarama - Give It All Up For Love

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.