27 februari, 2010

Last.fm - Ett måste för musikälskare

Jag har tipsat er om Last.fm många gånger förr, men nu är det dags igen. Last.fm är ett måste för alla musikälskare! Det är ett slags community där man kan visa upp sin musiksmak för andra människor. Det enda man behöver göra är att skapa ett medlemskonto och ladda ner Last.fm-programmet Sedan registreras all musik man lyssnar på och läggs upp på ens profil.

Ju mer man lyssnar, desto mer växer ens topplistor man kan bland annat se sina mest spelade artister, låtar och mycket mer. Det är verkligen jättekul! Varje artist och låt har dessutom en egen sida där man kan diskutera och träffa fans från hela världen.

Spana gärna in min profil på Last.fm för att se hur det fungerar. Kanske ses vi där?

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.