28 september, 2010

Shopping med Linda och Malin

I dag har jag återigen varit på shoppingrunda i Valbo, men denna gång tillsammans med min kära vän Linda och hennes syster Malin. Det var väldigt kul! Vi blev kvar i flera timmar. Jag köpte inget speciellt åt mig själv, men det är alltid kul att vara smakråd åt andra.

Vi skojade om att starta en egen butik med snygga kläder för storvuxna kvinnor. "Jag kan vara designer", sa jag. "Men någon annan får sy, för det kan inte jag. Räkna kan jag inte heller." Så Linda är utsedd till sömmerska och Malin fick den unika titeln "räknare", så hon får hålla reda på siffrorna.

Linda och jag har känt varandra sedan vi gick i högstadiet. Första gången vi träffades så kastade hon mandarinskal på mig. Det var vänskap vid första ögonkastet. Tack för en toppendag, tjejer! Det gör vi om snart.

Bimbo Boy
www.bimboboy.com