30 september, 2010

Skogspromenad och Stock Aitken Waterman

I går var jag ut på långpromenad i skogen tillsammans med Angie och hennes söta döttrar Evelina och Emilia. Det är alltid lika mysigt att umgås med dem. De är mina lyckopiller! Att umgås med dem har fått mig att inse att jag själv vill ha barn en dag. Men det kommer att dröja länge, det lovar jag.

Just nu håller jag på att bränna några blandskivor med det bästa skrivet och producerad av Stock Aitken Waterman och PWL. Jag får inte nog av deras discomusik, den gör mig så glad! När jag är klar så tänker jag sätta mig i solen på balkongen och njuta av dessa sköna låtar. Jag kanske publicerar låtlistorna sedan.

Dagens låt är "This Time I Know It's For Real" med Donna Summer från 1989, skriven och producerad av Stock Aitken Waterman.



Bimbo Boy
www.bimboboy.com