22 juli, 2012

Självkänsla

Jag tror att alla människor kan förändras, bara de vill. Jag har ju under många år kämpat mot depression och svår panikångest, men de senaste åren har jag vuxit otroligt mycket och stärkt min självkänsla, vilket känns underbart!

I min självbiografiska bok kommer jag att skriva om alla de jobbiga saker jag har gått igenom, men också om hur jag själv gick till väga för att stärka mig själv. Jag vill hjälpa andra som är i samma situation som jag var då jag mådde som sämst.

Så även om boken kommer att ta upp tunga ämnen som mobbning, självskada, ätstörningar och medberoende så försöker jag ha en positiv inställning genom att dela med mig av mina knep för att må bättre och träna upp sin självkänsla.

Det finns inget deadline för när boken ska vara klar. Jag skriver i min egen takt och känner ingen stress. Vill du få information om boken så gilla gärna min författarsida på Facebook där du även får information om nya blogginlägg. Jag finns även på Twitter och Google Plus.

Läs gärna mer om min personliga utveckling genom att spana in de tidigare blogginläggen om självkänsla.