13 februari, 2011

Krya på dig, Elizabeth Taylor!

Jag är orolig. Jag läste precis att den sjuttioåttaåriga filmstjärnan Elizabeth Taylor har förts till sjukhus för hjärtsvikt. Enligt en talesperson så mår hon bra och är kvar på sjukhuset för kontroller, och jag hoppas verkligen att det stämmer.

Jag håller tummarna för att Elizabeth mår bättre snart, hon är ju en av mina favoritskådespelare. Få av dagens så kallade stjärnor kommer att komma upp i samma klass som hon. När det kommer till film så var det faktiskt bättre förr.

Man har talat om att göra film av Elizabeths liv, och detta kommenterade Elizabeth själv på Twitter: "Ingen kommer spela Elizabeth Taylor förutom Elizabeth Taylor själv. Åtminstone så länge jag inte är död, och just nu har jag alldeles för roligt med att vara vid liv."

Krya på dig, Elizabeth!



Aftonbladet, Expressen, SvD, DN, Expressen, Aftonbladet.