07 februari, 2011

"So you think your dream is over?"

Jag har haft en väldigt bra helg! I lördags så åt jag pizza tillsammans med familjen och såg på Melodifestivalen. Det är ju tradition! Mina personliga favoriter var Jenny Silver, Danny och Dilba. Jag är glad att två av dem gick vidare i alla fall.

Gårdagen spenderade jag hemma hos Linda och Robert. Vi såg skräckfilmen "Uninvited" på DVD, och hundarna Moa och Bamse slogs om min uppmärksamhet. I dag så kom Angie förbi med godis och vi såg bland annat "Godzilla" på Blu-ray. Mycket trevligt!

Slutligen så måste jag återigen tipsa om Lena Philipssons nya låt "Idiot". Den är grymt bra! Jag har haft den på repeat hela dagen. Låten släpptes i dag och går att köpa på iTunes. Det är skönt att Lena har börjat göra lite modernare musik igen.

Hur har er helg varit? Skriv gärna och berätta!

Aftonbladet, Expressen, Aftonbladet, Aftonbladet, Aftonbladet, Expressen, Aftonbladet.