08 februari, 2011

Topplistan - Januari 2011

1. Britney Spears - Hold It Against Me
2. Sophie Ellis-Bextor - Me And My Imagination
3. September - Mikrofonkåt
4. Duck Sauce - Barbra Streisand
5. Sinitta - Cross My Broken Heart (Extra Pulsing Beat Mix)
6. Agnetha Fältskog - Love In A World Gone Mad
7. September - Kärlekens Tunga
8. Sophie Ellis-Bextor - If I Can't Dance
9. Sinitta - Cruising (Original 12" Mix)
10. Brother Beyond - Can You Keep A Secret?
11. Sophie Ellis-Bextor - Groovejet (If This Ain't Love)
12. Sinitta - Showdown (Special Dance Mix)
13. Ace Of Base - Da Capo
14. Cher - All Or Nothing
15. Sinitta - I Could Be (Special Extended US Mix)
16. Vacuum - Tonnes Of Attraction (Antiloop Radio Club Mix)
17. Josh Dubovie - That Sounds Good To Me
18. Sinitta - Never Too Late (Special Extended US Mix)
19. Brother Beyond - The Harder I Try (The Hardest Mix)
20. Jason Donovan - Hard To Say It's Over
21. Sinitta - Body Shopping (1990 Mix)
22. Sophie Ellis-Bextor - Catch You
23. Brother Beyond - He Ain't No Competition (Space-Hopper Remix)

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.