15 december, 2005

"It feels like I'm in love"

Den senaste tiden har jag nästan bara tänkt på underbara Mr C. Han är det vackraste som finns. I dag skrev han en dikt tillägnad mig och lade ut den i sin blogg. Snacka om att jag blev rörd. Jag hade så kul i helgen och ser fram emot nästa möte.

Jag blev så tagen av dikten att jag glömde berätta om min första lektion hos sångpedagogen. Det var väldigt givande och jag sjöng "If I Thought You'd Ever Change Your Mind", "Touch Me (I Want Your Body)" och "Someone Else's Story". Gissa vem som valde dem? De är ju några av mina favoritlåtar. Sångpedagogen berömde min röst och så gillade hon "Drama Queen" när jag spelade upp den för henne. Det visade sig att hon känner killen som jag skrivit låten med. Världen är liten. Jag längtar redan till nästa lektion!

Stalker-Anna: "Varför ska det vara så dyrt att resa?"
Dennis: "För att folk ska bli isolerade och konsumera mer från TV-shop?"

Den senaste tiden har jag fått stort stöd från en mängd heterosexuella killar. Det är så skönt att det faktiskt finns heterokillar där ute som är tillräckligt trygga i sig själva att inte skrämmas av oss bögar. Annars är man ju van med att killar oftast har svårare för bögar än vad tjejer har. Man får hoppas att det håller på att förändras.