26 december, 2005

Julen 2005

Min julafton var jättemysig! Det var jag, mamma, Diana, mormor och morbror Toni som firade tillsammans. Farmor skulle också ha kommit men hon blev så sjuk att hon stannade hemma. I julklapp fick jag bland annat en rosa klocka med strass på, en silverfärgad bordslampa, en tavla med Marilyn Monroe, en matvåg, ett strasshalsband, ett par tofflor, en tallrik med Marilyn Monroe, två skrivböcker, presentkort på Åhléns.

Jag fick även en väggklocka, en snuskig kompisbok, ett paraply, en väska med Marilyn Monroe-motiv och DVD-filmerna "Askungen", "Hide And Seek", "Rosemarys Baby", "The Shining" och "Army Of Lovers - The Definitive Video Collectioxn". Sist men inte minst så fick jag en Prideflagga av Micke och en jättefin bok med Marilyn Monroe-bilder av Mr C.

Sedan vill jag tacka alla som har skickat julkort till mig. Det är alltid lika kul. Nu väntar jag rastlöst på den bärbara dator pappa har beställt åt mig i julklapp. Jag känner på mig att jag kommer bli beroende av den.

Mr. C till Dennis: "Du gör så att min själ inte slutar brinna."

Det är verkligen snöstorm i Sandviken just nu. Jag och mamma var till Åhléns för en stund sedan och vi var rädda att drunkna i all snö. Mysigt är det i alla fall. Jag har inte åkt pulka på flera år, men när jag ska till Mr. C över nyår ska vi åka pulka tillsammans och busa i snön. Jag får romantiska pirr i magen bara jag tänker på det.