05 december, 2005

"Viva la vogue"

I dag var det dags att ta sig till skolan igen. Så glad att Gnäll-Anna är tillbaka, det har varit tomt utan henne. Vi läste igenom manus och fick se en film för att sedan diskutera den. Efter skolan gav jag och Gnäll-Anna oss ut på shoppingtur och jag köpte bland annat ett fint liggunderlag som jag ska ha när jag tränar. Nu är hälso-Dennis på gång! Jag köpte även ett nya högtalare till min dator så att ljudet äntligen är bra. De gamla var från 1995, vilket är lika tråkigt som det låter. Till sist köpte jag saker till Mr. C:s julklapp, samt skivor med bland andra Army Of Lovers.

Gnäll-Anna: "Du borde ha fötts till tjej!"
Dennis: "Nej, jag tycker om min snopp alldeles för mycket."

Kära Gnäll-Anna, det är alltid lika kul att umgås med dig. Jag tycker faktiskt, tro det eller ej, att du har varit mycket gladare den senaste tiden. Varje gång du mår dåligt så får du tänka på något roligt. Mig till exempel, din rosa bög. Om inte annat kanske du får dig ett gott skratt. Sedan har vi ju det här med julen. Din jul kommer att bli underbar om du bara tillåter den att bli det. Det ligger hos dig, älskling. Jag finns alltid här, vad som än händer.

Mormor: "Vem är det nu som ropar efter hjälp?"
Dennis: "Det är Christina Aguilera som sjunger en jullåt."
Mormor: "Är det här julmusik? Då heter jag Bellman!"

Som avslutning vill jag hälsa till lite folk. Först till Anna S som alltid är så söt och trevlig. Jag hoppas verkligen att vi håller kontakten efter skolan. Till Stalker-Anna, Henri, Micke och Sven som finns i mitt hjärta för evigt. Till Linda som alltid kommer att vara min hallonlarv. Och sist men inte minst vill jag förstås hälsa till sötnosen Mr. C.