15 februari, 2006

Alla hjärtans rosa dag

Nu ligger jag i sängen och skriver på min bärbara dator. Det har varit en väldigt rolig dag som inte alls varit lika stressig som förra veckan. I dag hade vi skrivdag, men jag lyckades inte få till någon text så jag spenderade dagen med att planera releasepartyt istället. Anmälningarna har rasat in vilket är spännande. Glöm inte bort att kontakta mig om ni ska hinna få en inbjudan. Jag har tagit ledigt från skolan hela veckan för att kunna arbeta med skivan, festen och umgås med Mr. C som kommer hit.

Dennis: "Hänger mina byxor jättemycket? De är för stora."
Anna S: "Nej, den är så fast så."

Tidigare i dag gick jag till min sångpedagog och hade en väldigt givande lektion. Jag fick sjunga "Tusen Och En Natt" och "Unga Pojkar & Äldre Män". Det gick bra och nästa vecka ska vi börja öva in "Drama Queen", inför uppträdandet på releasepartyt. När jag kom hem dök Linda och hennes kille Tobias upp. De hade med sig alla hjärtans dag-presenter åt mig. Jag blev jätteglad!

Alla hjärtans dag är en riktigt mysig helg och jag hoppas att alla har fått känna sig uppskattade på ett eller annat sätt!