07 februari, 2006

Topplistan - Januari 2006

1. Army Of Lovers - La Plage De Saint Tropez
2. Agnetha Fältskog - Let It Shine (Remix Version)
3. Pernilla Wahlgren - Du Gör Mig Galen
4. Army Of Lovers - Candyman Messiah (Radio Edit)
5. Wilson Phillips - Hold On (Single Edit)
6. Grace - Ingen Kan Älska Som Vi
7. Olivia Newton-John - The Rumour (7" Mix)
8. Pernilla Wahlgren - Faces In The Crowd
9. Lena Philipsson - What Do You Know
10. Army Of Lovers - My Army Of Lovers
11. Frida - Shine (7" Version)
12. Nouveau Riche - Oh Lord (Soft Version)
13. Izabella Scorupco - I Write You A Love Song
14. September - Midnight Heartache
15. Anna Book - Everytime
16. Albin - I'll Be Waiting
17. Army Of Lovers - King Midas
18. Mandy Smith - Say It's Love (Love House)
19. Troll - Calling On Your Heart
20. Graaf - Give It Up
21. Anna Book - Heaven
22. Army Of Lovers - Ride The Bullet
23. Pernilla Wahlgren - Pure Dynamite (7" Version)
24. Sofia Källgren - Someone Else's Story
25. Milli Vanilli - Girl You Know It's True
26. Erika - Together We're Lost
27. Sofia Källgren - This Time
28. Tina Cousins - Pray
29. Olivia Newton-John - Culture Shock
30. Mylo Vs. Miami Sound Machine - Doctor Pressure (Dirty Radio Edit)
31. Baccara - Celebrate Life
32. Erasure - Lay All Your Love On Me
33. Frida - Även En Blomma
34. Graaf - Let It Be Forever
35. Agnetha Fältskog - En Egen Trädgård
36. Alphaville - Big In Japan
37. Izabella Scorupco - When Passion Rules The Heart
38. Army Of Lovers - Sons Of Lucy
39. Graaf - Heartbreaker
40. Lena Philipsson - Sommarnatt

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.