09 februari, 2006

Avsnitt 128

Välkommen till ännu ett intressant avsnitt av Dennis dokusåpa. I dagens avsnitt får vi följa honom till polishuset där han ansöker om nytt pass. Helgen smyger sig sakta på och ännu en dramatisk och glamourös vecka har gått. Nåja, man kan ju alltid få låtsas lite. Livet blir så mycket roligare då. Jag tänkte att det var dags att skriva något i alla fall.

Dennis: "Jag tror bara jag ska okynnesäta något litet. Jag tar nog en sån... espresso! Får man potatis till den?"

På fredag bär det av till Jämtland igen för att hälsa på min älskade Mr C. Jag ska få träffa fler av hans kompisar och så ska vi till Åre på någon slags festival. Det kan bli hur intressant som helst. Jag måste bara hinna packa också. Tänk så enkelt mitt liv vore om jag hade en betjänt. Tror nog att jag får anställa Micke på heltid så att jag får något gjort. Jag kan ju betala honom genom att inte spela en massa åttiotalsmusik Det är inte lätt att vara jag. I-landsproblem, jag vet.

Förresten så planerar vi just nu mitt releaseparty för "Drama Queen" som kommer att hållas i Stockholm fredagen den 10:e mars. Det är ett perfekt tillfälle att träffa alla mina vänner och bekanta samtidigt som jag får en chans att marknadsföra nya singeln. Gud, så jag pratar om den där skivan, men jag kan inte låta bli. Nåja, vad vore livet utan discomusiken? Undermåligt, minst sagt. Men nu, bonus varje dag!