28 februari, 2006

Hello America

I morgon flyger jag alltså till USA. Usch, så nervös jag är. Men det kommer nog att bli riktigt kul. Först åker jag och pappa till New York och bor på hotell ett par dagar. Jag ska passa på att besöka min favoritaffär Tiffany's och sedan göra lite promotion för nya singeln. Sedan flyger vi till Cleveland och går på releasepartyt för videon.

Festen kommer att äga rum på gayklubben The Grid 'N' Orbit som har marknadsfört kvällen till max, så förhoppningsvis kommer det att vimla av folk. Det ska bli trevligt att träffa alla som har jobbat med videon, samt att uppträda där. Jag kommer att ta med mig min laptop och håller tummarna för att de har trådlöst Internet på hotellet. Annars får ni försöka överleva utan mina blogginlägg ett tag.

Dennis: "Han är inte elak egentligen. Han är bara socialt missanpassad."

Nästa vecka kommer Mr. C hit och har med sig sin tjejkompis. Vi ska också förbereda releasepartyt. Jag är så glad att C kommer tidigare för att stötta mig, så att jag slipper vara nervös. Har ni inte anmält er till partyt bör ni göra det så fort som möjligt. Jag ser verkligen fram emot att få uppträda där och att få träffa alla vänner som kommer dit.

Jag har övat in "Drama Queen" så att allt känns så bra som möjligt, fast jag är förkyld och kan inte sluta vara nervös. Glöm inte att beställa min singel nu när jag är borta, så att jag har något spännande att se fram emot när jag kommer hem. Sök efter Bimbo Boy på CDON.

Puss och kram!