22 februari, 2006

Konstig dröm

I natt drömde jag att jag sov över hos två vänner, men i stället för att sova i deras lägenhet sov vi i en säng ute i trapphuset. Varför har jag ingen aning om. Plötsligt kom en granntjej ut och började skälla på mig för att vi hade väsnats och väckt henne. Det hela slutade med att hon och jag blev jättebra vänner och bytte mobilnummer. Dessutom blev hela hyreshuset förvandlat till ett lyzigt lägenhetskomplex. Väldigt konstig dröm. Undrar vad som händer i drömmarnas värld i natt.

Fred Allen: "En kändis är en person som arbetar hårt på att bli känd, och sedan använder svarta glasögon för att inte bli igenkänd."

Lördagen den 25 februari kommer en intervju med mig att sändas på Radiovox hemsida. De kommer även att spela min nya singel "Drama Queen". Programmet heter "Partyzone" och intervjun sändas någon gång runt klockan 20.00, med repris dagen därpå klockan 16.30. Lyssna gärna!

Som avslutning vill jag hälsa till min underbara syster Diana. Vad som än händer och hur lång tid det än går så kommer jag att finnas kvar för dig. Jag älskar dig.