14 december, 2006

Dagens dos homofobi på Lunarstorm

Idag 01:19 (#74378)
KingDiamond P22 från Falun i Dalarnas län

Haha.. Jaja jag gick till angrepp för att du skyltar med din homosexualitet som att du ska vara så jävla speciell.. nej det är du inte du är bara jäkligt knasig! and i dont like it.. och inte skinnheadsen heller uppenbarligen.. skillnaden är att jag skulle aldrig slå ner dig.. jag har inte jhärta att slå ner en annan människa bara för att den fått nåt knäpp i hjärnan och ska vara ihop med samma kön som sig själv!! nej jag tror att du växer upp nåndag och inser att det finns en kvinna för dig också.. även om hon känns väldigt långt borta nu! Ge inte upp!

Idag 01:16 (#74376 - obesvarat)
KingDiamond P22 från Falun i Dalarnas län

det kallas allmänt VETT inte HOMOFOBI.. Jag är INTE rädd för dig.. Jag STÖR mig på dig! Och dina kompisar.. Dom bögarna som inte snackar om sin homosexualitet och som går runt och är gayar för sig själva.. Dom har jag inget emot för jag vet ju inte att dom existerar.. men såna som ska hålla på och göra sig hörda hela tiden och fjanta som dig själv..har jag inte mycket tillförs!

Idag 01:15 (#74374 - obesvarat)
KingDiamond P22 från Falun i Dalarnas län

haha.. så jag är homofobisk... du får gärna krama mig om vi träffas (tvivlar dock på att du vill det med tanke på att du vet att jag inte är världens mest positiva till homo/bisexualitet i allmänhet då jag tycker att det är barsnligt och förbannat naivt!) och det är nånting DU måste respektera att andra människor tycker.. hur ska man nånsin kunna ta er på allvar med dagliga inlägg om hur ni blir mobbade hur ni inte får ha era fjantiga festivaler och springa runt i stringkalsonger ute på stockholmsgator utan att nån skinnhead ska sparka ner er..

Idag 01:11 (#74371)
KingDiamond P22 från Falun i Dalarnas län

1. jag är 22.. 2. dina personligapåhopp om hur vidare jag kan stava eller inte hör inte till diskussionen i fråga.. ähr diskuterar vi en folk grupp i detta fall homosexuella och dess påverkan på samhället.. saker som gå ut i tidningen "hej tyck synd om mig jag är gay och blev slagen" "hej jag har skrvitie n bok för jag är så gay och har fått höra att det är dåligt hela livet" osv.. inte undra på att folk hatar gayar? ni finns ÖVERALLT..hahaha blir tokig

Idag 01:08 (#74368)
KingDiamond P22 från Falun i Dalarnas län

hahah säkert att det finns svar på varför ni går runt utklädda till apor och katter och clowner och allt va det heter på stockholmsgator.. och sen undrar ni varför en del vill "slå ner er" ahahahaha det är ju så korkat så det finns inte.. provocerande som faaaaaaaaaan.. ni skämmer ju ut oss riktiga män! men det hajar ni väl inte.. jaja så klart kul att ni får ha en festival för era gayerier.. men men.. ääääääähhhhhhh

Idag 01:06 (#74365)
KingDiamond P22 från Falun i Dalarnas län

näe jag har inte något emot er.. däremot era festivaler och "hej titta på mig jag är så speciell" det har jag något emot.. för det visar att 1.ni är knäppa i huvudet 2. ni e beroende av att bli "hörde" 3. mest utseendefixerade fjollorna i universum!