01 december, 2006

Topplistan - November 2006

1. Dima Bilan - Lady Flame
2. Ola Ström & Per Dunsö - Vi Flyger (Mot Strömmarna)
3. Kim Wilde - Perfect Girl
4. Agnetha Fältskog - La Ultima Vez
5. La Camilla - J B Baby
6. Jonny McGovern - Dirty Gay Teen Pop Superstars
7. La Camilla - Queen Bitch Day
8. Martyna Lisowska - Give It Up
9. Sandra - Forever
10. Ola Svensson - Rain
11. Sandra - Maria Magdalena (2006)
12. Samantha Fox - Just A Dream
13. Jonny McGovern - Lookin' Cute Part Two
14. Thalia - You Spin Me Round (Like A Record)
15. Five Star - System Addict
16. Martika - Water
17. Lena Philipsson - Det Nya Europa
18. Five Star - Rain Or Shine
19. ABBA - The Day Before You Came
20. Anna Book - Killsnack
21. Belinda Carlisle - All God's Children
22. Britt Dahlén - Try Me (1985 Version)
23. La Camilla - The Witch In Me
24. Teach-In - Ding-A-Dong
25. Sabrina - Yeah Yeah
26. Ami Aspelund - Fantasy Dream
27. Sandra - Around My Heart (2006)
28. Maureen McGovern - Where Did We Go Wrong
29. Marie Serneholt - Oxygen
30. Taylor Dayne - Don't Rush Me

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.