06 december, 2006

Melrose Place och Titanic

Som ni vet är jag helt besatt av den underbara såpoperan "Melrose Place" som gick mellan 1992 och 1999. Första säsongen släpptes nyligen på DVD och gissa vem som köpte den direkt? "Beverly Hills, 90210", som gick mellan 1990 och 2000, har också fått första säsongen utgiven. Den serien gillar till och med syrran så jag måste införskaffa den snarast.

Jag älskar båda serierna, men bäst är "Melrose Place". De är lite bitchigare och råare där. Köp "Bevvan" och "Melrose" du med, de finns på Ginza, Discshop och CDON. Om fler köper boxarna är det större chans att de fortsätter att ge ut resterande säsonger.

Som avslutning vill jag avslöja att jag just nu skriver på en bok. Det är en homosexuell kärlekshistoria som utspelar sig ombord Titanic. Jag brinner ju verkligen för det fartyget. Dessutom har jag länge velat skriva en berättelse om Titanic ur en homosexuell pojkes synvinkel. Hur många är intresserade av att läsa den när den ges ut?