03 november, 2007

Ge mig Darin i julklapp

Julen närmar sig med stora steg och jag funderar på att önska mig en pojkvän i julklapp. Han ska vara snäll, söt, omtänksam, seriös och mogen. Humor är också viktigt. Överst på önskelistan ligger förstås popstjärnan Darin. Han är så söt att man nästan smälter

På tal om "Idol" så tänkte jag kommentera gårdagens veckofinal. Jag har aldrig blivit så rörd av ett framträdande som när Marie Picasso sjöng för sin syster. Jag började till och med gråta. Förutom Marie så var Christoffer den som berörde mig mest. Daniel gjorde också bra ifrån sig.

Jag är glad att Sam äntligen åkte ut. Han hade inget mer att tillföra programmet. Sam gjorde dessutom bort sig i går när han sa att han och hans killkompis sällan snackar om förhållanden när de träffas, de är ju minsann inte tjejer. Så himla trångsynt sagt.

Foto: Dennis Blomberg & Sony BMG.