31 oktober, 2007

"You want a piece of me?"

Jag är så glad i dag för jag fick en massa skivor på posten. Bland annat Septembers senaste album "Dancing Shoes", italienska Sabrinas album "Super Sabrina" från 1988 samt Britney Spears nya album "Blackout". Jag har haft "Blackout" på repeat sedan jag fick skivan och mina favoriter hittills är "Gimme More", "Heaven On Earth" och den kaxiga "Piece Of Me" som ger alla journalister en spark i skrevet. En längre recension kommer inom kort.

Och nu till "Idol 2007". Det är inte bara juryn som är upprörd över hur svenska folket röstar. Hur kan Sam få vara kvar när talanger som Evelina och Patrizia åker ut? Visst, Evelinas röst var inte heller helt hundra i fredags men hon var ljusår bättre än Sam. Hans röst är rätt speciell och skulle kunna vara bra om han bara visste hur han skulle använda den.

Men ska han verkligen få vara kvar när folk som faktiskt kan använda sina röster blir hemskickade? Bäst i fredags var förstås Marie Picasso.

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.