10 oktober, 2009

Dallas - Ny TV-serie på gång!

Det ryktas om en ny TV-serie baserad på 80-talsklassikern "Dallas"! Enligt seriens officiella hemsida är inget skrivet i sten, men Warner Brothers diskuterar tydligen att låta den rika familjen Ewing återvända till TV-världen i en spinoff.

Denna gång tänker man fokusera på en ny generation av familjen Ewing med originalkaraktärer i biroller. Larry Hagman, Linda Gray och Patrick Duffy ska redan ha blivit tillfrågade om att återvända.

Jag hoppas verkligen att detta blir av! Ett måste för mig är självklart att min favorit Sue Ellen (Linda Gray) återvänder! Det vore även kul om Pamela (Victoria Principal) återvände från de döda så att hon och Bobby kunde få ett lyckligt slut. De var ju det perfekta såpaparet.

Men, som sagt, vi får se vad som kommer att hända. Jag återkommer så snart jag får mer information!