01 oktober, 2009

Topplistan - September 2009

1. Madonna - Revolver
2. Bananarama - Love Comes
3. Madonna - It's So Cool
4. Fibes, Oh Fibes! & Kim Wilde - Run To You
5. Mandy Smith - Victim Of Pleasure (Red Rooster Mix)
6. Bananarama - The Runner
7. Agnetha Fältskog - Då Finns Du Hos Mig
8. Modern Rocketry - Homosexuality
9. Sally Shapiro - Save Your Love
10. Bananarama - Dum Dum Boy
11. Sybil - The Love I Lost
12. New Baccara - Fantasy Boy
13. Mini Viva - Left My Heart In Tokyo (Pete Hammond Retro Remix Edit)
14. Arabesque - Time To Say Goodbye
15. City Girls - Make Up Your Mind (Pete Hammond Retro Mix)
16. Paul Lekakis - Fruit Machine (12" Master)
17. Boy Krazy - I'll Never Get Another Chance Like This
18. Sweet Connection - Dirty Job
19. Whitney Houston - Million Dollar Bill
20. Lonnie Gordon - How Could He Do This To Me? (Extended Version)
21. Lady GaGa - Eh, Eh (Nothing Else I Can Say) (Pet Shop Boys Extended Mix)
22. Bananarama - Cruel Summer '09
23. Hazell Dean - Love Pains (The Rawhide & Bull Whip Mix)
24. Roxanne - Charlene
25. Johnna - Pride
26. Lisa Nilsson - Varje Gång Jag Ser Dig
27. Rosa Körberg - Schack Och Matt
28. Boy Krazy - Exception To The Rule
29. Stock Aitken Waterman - S.S. Paparazzi (The Boys Have A Go Back Mix)
30. Roxanne - Boys In Black Cars
31. Jason Donovan - Hang On To Your Love (Extended Version)
32. Kim Wilde - Wendy Sadd
33. Lonnie Gordon - Catch You Baby (Pete Hammond Remix)
34. Martika - Toy Soldiers
35. Abbacadabra - Dancing Queen (PWL 7" Mix)
36. Stéphanie - Young Ones Everywhere
37. Hazell Dean - Better Off Without You (Lickin' Mix)
38. Arabesque - Dance, Dance, Dance
39. Wynonna Judd - Sing (Pete Hammond Extended Mix)
40. Jason Donovan - Nothing Can Divide Us (Extended Version)

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.