29 september, 2009

Hej då, Dennis Svedberg Hellström!

Nu är det officiellt! Jag har bytt namn. Beslutet från Skatteverket kom i dag. Per Dennis Svedberg Hellström finns inte längre. Nu är det Dennis Alexis Hellström som gäller, så glöm inte bort att uppdatera era adressböcker. Jag hoppas att ni gillar namnet lika mycket som jag gör!

Jag har tagit bort Per eftersom jag aldrig har varit speciellt förtjust i det namnet. Sedan så har jag även tagit bort Svedberg, av personliga skäl. Jag har dessutom lagt till Alexis som ett av mina förnamn. Ni som följer min blogg kan säkert lista ut att jag har tagit namnet efter min idol Joan Collins karaktär Alexis i TV-serien "Dynastin" ha ha!

Mitt tilltalsnamn är fortfarande Dennis, men om ni vill så får ni väldigt gärna kalla mig för Alexis, eller Dennis Alexis. Det här känns jättebra!