19 september, 2009

Jag gör som jag vill

Jag kommer aldrig att förstå hur somliga orkar lägga sig i hur andra lever sina liv. Det är en sak att ge goda råd, men allt för många älskar att komma med spydiga pikar och kommentarer om vad andra gör, oftast helt utan anledning.

Varför tror vissa att alla fungerar precis som de gör? Jag tycker att folk får göra precis vad de vill så länge de inte skadar någon annan! Alla har rätt till sin åsikt men folk måste sluta predika och pracka på andra sina värderingar.

Det är väldigt stor skillnad mellan att säga sin åsikt och att dumförklara någon annans. Låt folk följa sin egen magkänsla istället! Jag vet vad jag vill och om någon har problem med det så är det mest synd om dem.

Jag tänker inte anpassa mig efter andras skitsnack. Aldrig!

Bimbo Boy
www.bimboboy.com