10 september, 2009

Topplistan - Augusti 2009

1. Madonna - Celebration
2. Stacey Q - Trip
3. Sarah Brightman - Fleurs Du Mal
4. Mariah Carey - Obsessed
5. Paul Lekakis - Fruit Machine
6. Sarah Brightman - On The Nile
7. Lonnie Gordon - How Could He Do This To Me?
8. Stacey Q - Fast Getaway
9. Sandra - The Night Is Still Young (Solo Version)
10. Nolan Thomas - Yo' Little Brother
11. Annie - I Know UR Girlfriend Hates Me
12. BWO - Right Here Right Now
13. Howard Jones - What Is Love?
14. A1 - Same Old Brand New You
15. Sarah Brightman - Gothica
16. Ashlee Simpson - Outta My Head (Ay Ya Ya) (Dave Audé Radio Edit)
17. Bananarama - Voyage Voyage
18. Sarah Brightman - Scéne D'amour
19. Måns Zelmerlöw - Forever
20. Akira Yamaoka - Promise (Reprise)
21. Sally Shapiro - Love In July (Le Prix Remix)
22. Whitney Houston - I Look To You
23. Yelle - À Cause Des Garçons
24. Akira Yamaoka - Tears Of...
25. Hilary Duff - With Love (Houzecrushers Mix)
26. BWO - Thunderbolt
27. Sandra - Echo Of My Heart
28. Sarah Brightman - Moon River
29. *NSYNC - Bye Bye Bye
30. Cajsalisa Ejemyr - Måste Va En Dröm
31. Ashlee Simpson - Boys
32. Sandra - In A Heartbeat (NYC 38th Street Mix)
33. BWO - Kings Of Tomorrow (Disco Version)
34. Garbage - The World Is Not Enough
35. Robyn - Who's That Girl
36. Dannii Minogue - Come And Get It (Radio Version)
37. Sandra - Put Some 80ies In It
38. Sweet Sensation - Hooked On You
39. BWO - Shoot From The Heart
40. Alejandro Amenábar - The Others

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.