20 september, 2009

Helgnöjen och kändisintervju

Jag hoppas att ni alla har haft en bra helg! Min helg har varit lugn och skön. I lördags så var jag ut med Angie och åt middag på en mysig restaurang. Det var lika kul som alltid. Speciellt roligt hade vi när vi iakttog några av de andra gästerna som gav ifrån sig väldigt skumma ljud. I kväll har jag och mamma tagit det lugnt och sett "Varuhuset" på DVD. Jag tittade förstås mest på alla typiska 80-talsdetaljer.

Jag har förresten fått äran att intervjua min stora idol Mandy Smith! Jag skrev precis klart frågorna till intervjun och jag kommer att publicera dem på bloggen så snart jag får svaren. Det känns riktigt nervöst faktiskt, men Mandy är väldigt trevlig så det ska nog gå bra! Nu ska jag se andra avsnittet av nya "Melrose Place" och sedan ska jag sova.

Puss och kram!

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com