17 september, 2009

Jag vill inte bli vuxen

I dag har varit en rätt bra dag. Min söta vän Angie och jag tog en långpromenad på eftermiddagen och snackade lite skit. Sedan var vi in på ICA för att hon skulle köpa mat. Istället hittade hon en "Mina vänner"-bok, en sådan man hade när man var liten, ni vet, där ens vänner svarade på diverse frågor om sig själva. Den fick stå för kvällens underhållning. Man fick även göra ett vuxentest på slutet och jag fick rätt låga poäng. Men jag vill inte bli vuxen! Man måste kunna vara barnslig på ett moget sätt.

Efteråt så var vi nostalgiska och spelade lite "Super Mario Bros. 2" och Angie mobbade mig för att jag var så dålig. Men jag är i alla fall en tacksam förlorare. Jag tycker att det är jättekul att spela även när det går dåligt. Jag har fortfarande ont i kinderna efter allt skrattande. Nu ska jag lägga mig och se lite "Melrose Place" på DVD innan jag ska sova.

Puss och kram!

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com