05 januari, 2010

Topplistan - December 2009

1. Deborah Harry - In Love With Love (London Mix Edit)
2. Divine - You Think You're A Man
3. Bananarama - I Want You Back (7" Mix)
4. Rita Hayworth - Bewitched, Bothered And Bewildered
5. Mandy Smith - Boys And Girls (Extra Beats 7" Mix)
6. Plumb - Hang On (Pete Hammond Radio Edit)
7. ABBA - Happy New Year
8. Shooting Party - Safe In The Arms Of Love
9. Judy Garland - The Man That Got Away
10. Tatjana - Chica Cubana
11. Danuta - Touch My Heart
12. Carola - Stop Running Away From Love
13. ABBA - I Am The City
14. Lady GaGa - Boys Boys Boys
15. Laura Branigan - Shattered Glass
16. Kim Wilde - Shame (Jupiter's Radio Mix)
17. Basshunter - I Promised Myself (Pete Hammond Remix)
18. Liza Minnelli - I Want You Now
19. Desireless - Voyage Voyage (Britmix)
20. Kelly Marie - Feels Like I'm In Love (PWL 12" Mix)
21. Sabrina - Hot Girl (PWL Remix)
22. Divine - Shake It Up
23. Deborah Harry - Sweet And Low (Phil Harding 7" Mix)
24. Bananarama - Give It All Up For Love
25. Shooting Party - I Go To Pieces
26. Deborah Harry - Feel The Spin (Extended Dance Version)
27. Bananarama - Nathan Jones (7" Mix)
28. Mandy Smith - Say It's Love (Love House) (Xtra Beat This Mix)
29. Hazell Dean - Whatever I Do (Wherever I Go) (Hit Factory Mix)
30. Samantha Fox - Nothing's Gonna Stop Me Now (Jump And Jive Mix)

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.