15 januari, 2010

Sabrina Salerno - Super Remix

I dag fick jag hem ännu en raritet till min skivsamling. Det är åttiotalsikonen Sabrinas remixalbum "Super Remix" på CD, som endast gavs ut i Italien 1990. Utgåvan innehåller en mängd remixar som annars omöjliga att hitta på CD, bland annat den unika singelremixen av "Sex" från 1989. CD:n innehåller dessutom fyra remixar gjorda av mina favoritproducenter Stock Aitken Waterman och deras kollegor på PWL.

Låtlistan till "Super Remix":

1. The Sexy Girl Mix For Boys & Hot Girls
2. Doctor's Orders (Extended Version)
3. My Chico (PWL Remix)
4. Sex (Remix)
5. Like A Yo-Yo (PWL Remix)
6. Guy And Dolls (Extended Version)
7. All Of Me (Boy Oh Boy) (PWL Remix)
8. Gringo (Extended Mix)



Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.