04 januari, 2010

Filmkväll och förkylning

I lördags var jag hembjuden till mina söta vänner Angie och Jocke igen. Vi åt kycklingsallad, drack rosa champagne och spelade TV-spel. Sedan såg vi två skräckfilmer, "The Children" och "Paranormal Entity". Den senare var så läskig att jag knappt vågade gå hem ensam på kvällen! Jag blir alltid mer rädd för filmer som inte visar så mycket, utan låter ens fantasi skena iväg istället.

Nu sitter jag här och huttrar. Jag vet inte om det är kallt i lägenheten eller om det beror på att jag vaknade så tidigt. Jag hoppas att jag inte är på väg att bli förkyld i alla fall. Jag tror att jag ska gå och ta en kopp varm choklad nu. Sedan ska jag se en gammal intervju med Lana Turner på YouTube. Vad ska ni göra i dag?

Puss och kram!

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com