16 mars, 2008

Bögblogg

Jag har vanligtvis svårt för förändringar, men förra veckan bestämde jag mig för att sluta blogga på Lunarstorm, Helgon och Qruiser. Det var ett stressmoment för mig att lägga upp samma text på flera olika sajter. Dessutom ville jag ha alla läsare på den externa bloggen. Nu känns det mycket enklare och roligare att blogga och jag kan göra det oftare än på andra ställen. Besökarna har ökat och jag har den senaste veckan haft över niohundra unika besökare dagligen. Det är jättekul!

Det händer en hel del spännande saker i min rosa bögblogg framöver så glöm inte bort att komma tillbaka ofta. Jag har bland annat en bloggsåpa på gång. Det blir en följetong i novellformat som kommer att handla om ett gäng ungdomar i den fiktiva Stockholmsförorten Strandsjöviken. Intriger, glamour och kärlek. Är det något ni skulle vilja följa? Hur långa bör varje kapitel vara? Lämna gärna en kommentar.