30 mars, 2008

Topplistan - Mars 2008

1. Charlotte Perrelli - Hero
2. BWO - Lay Your Love On Me
3. Lene Alexandra - Hot Boy Hot Girl
4. Brandur - Lullaby
5. Cristal Snow - Pump It Up
6. Thérèse Andersson - When You Need Me
7. Daniel Mitsogiannis - Pame (SoundFactory Radio Edit)
8. Troll - Jimmy Dean (Extended Version)
9. BWO - Save My Pride (The Attic Remix Radio Edit)
10. Lene Alexandra - Sillycone Valley
11. Troll - Midsummer Night (Club Mix)
12. Charlotte Perrelli - Wrapped Around
13. Dannii Minogue - I'm Sorry
14. Natacha & Dominique - Wicked
15. Caracola - Ta Ett Första Steg
16. Kylie Minogue - In My Arms
17. Marie Picasso - Winning Streak
18. The Nicole - Shut Up! (Explicit Version)
19. Infernal - I Won't Be Crying
20. Charlotte Perrelli - Long Way Home
21. BWO - Living In A Fantasy
22. Dannii Minogue - I Can't Sleep At Night
23. Brandur - Trickery
24. BWO - Let It Rain
25. Troll - It's Serious

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.