03 juni, 2009

Bussbloggande och studioarbete

Nu sitter jag och bloggar på bussen, kan ni tänka er? Jag har varit i studion så jag fick chansen att bussträna lite igen. Synd bara att chauffören var så otrevlig. Jag har spelat in en ny låt som jag har skrivit ihop med Larry Forsberg, Lennart Wastesson, och Sven-Inge Sjöberg. Texten är riktigt uppmuntrande och jag tänker dedikera låten till alla som någonsin har blivit dumpade. Soundet är förstås retrodisco, jag vill ju inte göra alla 80-talsälskare besvikna, inklusive mig själv.

Bimbo Boy: "Jag ser en het dogfight i 'Dynastin', mellan en bög och en heterokille. Jag kanske borde börja med brottning?"

Tidigare i dag var jag förresten på intervju för en väldigt intressant praktikplats. Det kändes riktigt bra så nu få ni hålla tummarna för att det blir av! I morgon får jag förhoppningsvis "The Sims 3" också, som jag har längtat. Oj, nu måste jag gå av bussen. Det ska bli skönt att få komma hem och sova. Ha en toppenkväll, kära vänner!

Andra bloggar om: , , , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com