14 juni, 2009

Regn och rusk

De senaste dagarna har jag haft lite bloggtorka. Förr så fick jag dåligt samvete om jag inte bloggade varje dag men det har jag tränat bort. Jag älskar att blogga men man ska inte tvinga fram kreativiteten, då blir man bara stressad och resultatet blir sämre. Hur mår jag annars då? Jo, det är rätt bra med mig! Jag har tagit ut semester så jag njuter av ledigheten. Det är så skönt att slippa min dramatiska arbetsplats och jag ser fram emot nya spännande äventyr.

I dag skulle jag, mamma och mormor ha åkt till Älvkarleby på Fallens dag, en mysig tradition vi har, men vi ändrade oss på grund av det pissiga vädret. Det var tydligen svårt att ta sig fram på vägarna där. Istället så åkte vi till Högbo bruk och åt lunch. Det var mysigt, synd bara att man blir lite hängig när det är så grått ute. Några bilder från dagen hittar ni i min fotoblogg.

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com