28 juni, 2009

Sommarens första dopp

Jag vet att man inte borde klaga på det fina vädret, men ibland så blir det lite för mycket av det goda. Min hjärna fungerar inte i den här hettan. Som tur var så fick jag bada i dag! Pappa, jag, Diana och Mattias åkte till Högbo bruk och åt lunch för att fira att jag har fyllt år. Vi hann även med att se sötnosen Kevin Borg framföra ABBA:s "Gimme! Gimme! Gimme!" på en festival där. Efteråt så åkte vi till en vacker liten sjö i närheten och tog ett dopp. Det var precis vad jag behövde!

Jag hade förresten en jättefin födelsedag i torsdags! Släkten kom förbi och åt av smörgåstårtorna som mamma och jag hade gjort. Sedan satt jag, Diana, Mattias och min kära vän Angie på balkongen till sent på natten och drack champagne. Det var väldigt trevligt! Spana in bilderna från födelsedagen i min fotoblogg. Nu ska jag inviga min nya platt-TV som jag fick i present av pappa. Ha en toppenfin kväll!

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com