19 juli, 2009

En härlig dröm

I natt så drömde jag en riktigt händelserik dröm. Den började med att jag fyllde år och hade fest på en lyxig nattklubb som pappa hade bokat. Alla mina vänner var där och vi dansade och njöt av buffén. Plötsligt så dök både Britney Spears och Madonna upp. De gratulerade mig med en varsin kindpuss innan de började mingla med gästerna. Det kändes så overkligt men samtidigt så var det som att vi kände varandra bra i drömmen.

Efter festen så var jag och Diana helt plötsligt vilse i Stockholm. Vi irrade omkring på gator som vi aldrig tidigare hade sett. Men så dök en man upp och erbjöd sig att hjälpa till. Det visade sig att han var skivbolagsdirektör och han gillade våra sångröster så mycket att han erbjöd oss roller i en ny musikal, tillsammans med min stora idol Agnetha Fältskog.

Jag drömmer alltid så galna drömmar, men de är nästan alltid roliga. Det var många år sedan jag drömde en riktig mardröm och det är jag tacksam för.

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com