25 juli, 2009

Vänskap på distans

Hej, kära bloggläsare! Jag hoppas att ni har det bra. Min älskade vän Erika på besök ända från Lycksele. Det är alltid lika kul att träffa henne! Vi är ett levande bevis på att vänskap på distans kan fungera hur bra som helst. Sist vi sågs var för tre år sedan, men vi har väldigt bra kontakt via telefon och på Internet så det känns som att det var i går. Gårdagen spenderade vi framför ett par filmer, "Silent Hill" och "Lara Croft Tomb Raider: The Cradle Of Life". Vi älskar Angelina Jolie båda två!

Erika och jag kom förresten på ett nytt smeknamn åt mig i natt! Vi hade precis pratat om sångaren Danny Saucedo och så skulle jag säga mitt namn av någon anledning. Istället råkade jag säga Dannys vilket Erika tyckte lät väldigt roligt. Och så föddes mitt nya smeknamn. Vi är galna, jag vet!

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com