28 juli, 2009

Moshi, moshi!

Nu har Erika precis åkt. Det känns lite tomt men jag vet ju att det inte är sista gången vi ses. Jag funderar på att lägga mig igen, jag har bara sovit tre timmar i natt. Vi låg vakna och såg på "Boat Trip" med Victoria Silvstedt, sjukt rolig film, och sedan hade jag svårt att somna. Här under har jag listat några av de galna citat vi har använt under hennes besök. Det kanske inte är så roligt med insiderskämt för utomstående, men det är i alla fall roligt för Erika och mig att ha kvar som minne.

"Totally!"
"Jag hoppas att du suger snopp!"
"Det är så '95!"
"Jag har fått mersmak. Ge mig en kyss, Danis!"
"Jag låter mig inte antastas!"
"I've been used!"
"Fatta själv!"
"Blorg!"
"Moshi, moshi!"
"You're gonna love what I do when I'm on top of you."
"Mortimer, åh, Mortimer!"

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com