07 juli, 2009

Topplistan - Juni 2009

1. Lady Gaga - Eh, Eh (Nothing Else I Can Say) (Pet Shop Boys Radio Mix)
2. Tiga - Shoes (Radio Edit)
3. Aqua - Back To The 80's
4. Hazell Dean - Can't Help The Way That I Feel
5. Dima Bilan - Number One Fan
6. Kylie Minogue - Getting Closer (UK Mix)
7. Lady GaGa - Paparazzi
8. The Twins - All Mixed Up
9. Sergey Lazarev - The Flyer
10. Paula Abdul - Dance Like There's No Tomorrow
11. Lady GaGa - Poker Face
12. Samantha Fox - Midnight Lover
13. Dima Bilan - Automatic Lady
14. Kylie Minogue - Made In Heaven (Original 12" Mix)
15. Michael Jackson - Smooth Criminal
16. Therese - Another Love
17. Kim Appleby - High (Vito's Radio Edit)
18. Cory Lee - The Naughty Song
19. Queentastic - Absolutely Fabulous
20. Paul Lekakis - Assume The Position
21. Sergey Lazarev - Fake (Gay Club Mix)
22. Vogue - Twilight (King & McQueen Extended 80's Mix)
23. Kylie Minogue - Hand On Your Heart (W.I.P. 2002 Radio Mix)
24. Sinitta - So Macho (Almighty 12" Definitive Mix)
25. Peter Gustafson - Sommaren -92 (Hideout Remix)
26. Ultra Naté - Love's The Only Drug
27. Jessica Folcker - Snowflakes
28. Kate Ryan - We All Belong
29. Hazell Dean - Are You Man Enough
30. Carol Hitchcock - Get Ready (The Extraterrestrial Bass Mix)

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.