09 november, 2009

Topplistan - Oktober 2009

1. Britney Spears - 3
2. Taryn Manning - So Talented
3. Shakira - She Wolf (Calvin Harris Remix)
4. Annie - Anthonio
5. Sinitta - The Day You Said Goodbye (Pete Hammond's Empire Strikes Back Mix)
6. Madonna - Express Yourself (7" Remix)
7. Kylie Minogue - The One (Freemasons Radio Edit)
8. Sabrina - Erase/Rewind (Andrea T. Mendoza Vs. Tibet Radio Mix 2009)
9. Britney Spears - If U Seek Amy (U-Tern Remix)
10. Dollar - Oh L'Amour
11. Annie - I Don't Like Your Band
12. Sinitta - How Can This Be Real Love
13. Jordin Sparks - S.O.S. (Let The Music Play)
14. Madonna - Celebration (Benny Benassi Remix Edit)
15. Kylie Minogue - Getting Closer (Extended Oz Mix)
16. Sinitta - Hitchin' A Ride (PWL 7" Remix)
17. Madonna - Like A Prayer (7" Remix/Edit)
18. Annie - Songs Remind Me Of You
19. DeDe - Last To Know
20. Kylie Minogue - Whenever You Feel Like It
21. Sinitta - Do You Wanna Find Out (12" Mix)
22. Duran Duran - A View To A Kill
23. Kylie Minogue - Chiggy Wiggy
24. The Killers - Human
25. Début De Soirée - Nuit De Folie (Crazy Night Remix)
26. Madonna - Give It 2 Me (Paul Oakenfold Edit)
27. DeDe - Love Me Down
28. Dollar - It's Nature's Way (No Problem)
29. Kevin Borg - The Last Words (Zitron 2009 Summer Miix)
30. All Saints - Pure Shores

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.