28 november, 2009

Jag är harmonisk

Som ni ser så har jag fått en helt ny layout på bloggen! Jag har länge velat prova något nytt och nu känns färgerna mer jag, mjukare på något vis, men fortfarande rosa. Den nya fina logon har min kära vän Katarzyna Szwarc gjort. Den känns också mer jag än den förra där det bland annat stod om mitt så kallade "dramatiska liv". Nog för att jag fortfarande har en del drama i mitt liv, men inte alls som förr, och det är jag glad för.

Häromdagen sprang jag ihop med en gammal klasskompis som jag inte hade träffat på länge. "Du ser så harmonisk ut", sa hon till mig. Det gjorde mig så glad att höra för jag känner mig faktiskt väldigt harmonisk. Jag lever ett mycket lugnare och trevligare liv i dag och det är jag väldigt nöjd med!

Tycker ni om bloggens nya utseende?

Bimbo Boy
www.bimboboy.com