04 februari, 2012

Nu händer det saker på musikfronten!

Nu börjar det verkligen hända saker med min nya singel! "Die From A Broken Heart" är snart färdigmixad och omslaget är på gång. Dessutom planerar min amerikanska vän Johnny en video till låten. Det var han som regisserade videon till "Drama Queen", så jag har fullt förtroende för honom!

Jag har ju haft en ganska lång paus från musiken och vill tacka för ert tålamod! Jag har sett många tråkiga sidor av musikbranschen, som tillsammans med min svajiga hälsa nästan fick mig att ge upp. Men nu är jag tillbaka! All press är borta och jag gör det endast för min egen skull, för kärleken till musiken är viktigast!

Det känns så spännande! Som jag tidigare har berättat så kommer singeln att släppas som download på iTunes, Amazon och Spotify. Följ mig gärna på Facebook och Twitter för senaste nytt om releasen.

Puss och kram!